Новые изменения в Законах
Розпочатий з felice, 22 січ 2014 16:25
14 відповідей у цій темі
#1Опубліковано 22 січень 2014 - 16:25
Очень много сказано о новых изменениях в Законах от 16.01.2014г. Хотелось бы услышать мнение людей по каждому конкретному пункту изменений: что не нравится, что нравится, где человек видит минусы, а где плюсы. Только не приводить ссылки СМИ. А брать выдержку из документа на официальном сайте с ссылкой на этот документ и высказывать свое мнение.
#2Опубліковано 23 січень 2014 - 01:14
Очень много обсуждалось в СМИ введение изменений в эту статью. Выделила другим цветом сами изменения, а статью привела полностью, как она есть.
Кодексі України про адміністративні правопорушення Зміни у Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122): Стаття 185-1. Порушення порядку організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій Порушення встановленого порядку організації або проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій їх учасником, у тому числі біля органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій, житла чи іншого володіння осіб, - тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк до десяти діб. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення або організатором зборів, мітингу, вуличного походу, демонстрації, - тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот п’ятдесяти до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб. Участь у зборах, мітингу, вуличному поході, демонстрації, іншому масовому заході в масці, шоломі або з використанням інших засобів чи способів маскування з метою уникнення ідентифікації особи або наявність у особи, яка бере участь у такому заході, відкритого вогню, піротехнічних засобів (освітлювальних, сигнальних, імітаційних), зброї, спеціальних засобів самооборони, заряджених речовинами сльозоточивої або дратівної дії, вибухових чи легкозаймистих речовин, предметів, спеціально пристосованих чи заздалегідь заготовлених для вчинення протиправних дій, а також участь у такому заході без дозволу органів внутрішніх справ у форменому одязі, що повторює або схожий на формений одяг працівників правоохоронних органів чи військовослужбовців, - тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб. Встановлення без дозволу органів внутрішніх справ для проведення зборів, мітингів, вуличних походів чи демонстрацій або під час їх проведення конструкцій, палаток чи інших малих архітектурних форм, предметів чи конструкцій, що використовуються як сцена, звукопідсилювальної апаратури, - тягне за собою накладення штрафу від двохсот п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб. {Кодекс доповнено статтею 185-1 згідно з Указом ПВР № 6347-11 від 03.08.88; із змінами, внесеними згідно із Законами № 55/97-ВР від 07.02.97, № 2635-IV від 02.06.2005, № 721-VII від 16.01.2014} 1. В данном Законе не стали обобщать «общественным местом», т.к. сюда попадают очень многие места, а ограничились только собраниями, митингами, уличными походами, демонстрациями и другими массовыми мероприятиями. В некоторых странах ЕС в Законе такого плана написали просто, что запрещается любое сокрытие лица в общественном месте, кроме таких случаев, когда человек болен, если имеется разрешение, если проходят какие-либо фестивали. Хотя в дальнейшем могут ввести ограничения во всех общественных местах. 2. Нашим людям нужно конкретно расписывать все средства, например, такое понятие «шлем», которое подразумевает защиту не только верхней части головы, а и затылочной, было интерпретировано как «строительная каска». 3. Нормальный человек не будет скрывать свое лицо, это делают с целью невозможности дальнейшей идентификации человека и в большинстве случаях совершения противоправных действий. Теперь можно по Закону привлекать этих людей, дабы потом не было взаимных обвинений по поводу, чьи это ребята скрыли лица. Нельзя без разрешения органов внутренних дел находиться на этих мероприятиях в форменной одежде, которая напоминает форменную одежду милиционеров или военных - тоже вполне нормальная норма на мой взгляд, т.к. обычному человеку тяжело идентифицировать действительно военного человека/милиционера из массы людей, одетых в различные формы. #3Опубліковано 23 січень 2014 - 11:41
Женя,спасибо за темку,я вчера поискала где-бы почитать эти законы,и толкового издания так и не нашла.
а теперь по сути.
1.меня возмутило само принятие законов(этих)(т.е.в их числе может быть пару нам не озвученных,но опять обворовывающих простой народ,и обогащающий олигархиков)
2.законы ,вроде бы и по европейским стандартам,только в нашем супер правовом государстве,все законы выполняются однобоко.
ведь в законе не прописано,что тебя из автомитинга будут забирать,выбивая стёкла,и уводя в неизвестном направлении.
что тебя могут похитить и закатувать,только за то,что ты ,якобы бендеровец.
что тебя разденут догола,и будут так держать,пока типа не проведут анализ твоей одежды.
.я на данном этапе не доверяю на 100% нашей милиции,что все прописанные нормы будут действовать как положено.
3.по поводу закрытых лиц-а по какому поводу,если идёт мирный митинг,меня должны идентифицировать.
4.прочитав ещё раз закон,я понимаю,что его написали для евромайдана,поскольку раньше нигде не наблюдалось таких действий.
Жду следующих пунктов,может и изменю своё мнение.
#4Опубліковано 23 січень 2014 - 11:48 в общественном месте любого человека должны иметь возможность идентифицировать всегда. #5Опубліковано 23 січень 2014 - 11:55
сорри, я не конкретно, я в общем.
Женя, а ты видела саму незаконную процедуру принятия этих законов? тебя это не возмущает? никто ведь даже не пытался имитировать подсчет голосов, написали от балды число на 100 больше реального. нарочито перед камерами было показано, насколько им пофик на соблюдение законов. вот главный минус.
опять таки, неужели не было понятно, что это повлечет за собой..
#6Опубліковано 23 січень 2014 - 12:28
Именно потому,что всё очень нагло проводилось,и майдан можно было бы разрулить власти иначе-я считаю,что идёт определённое отвлечение народа(правда не такими способами).
все министры,премьер,и ПР ведут себя откровенно нагло,провоцируя народ.
зачем то им это нужно.
как всегда говорю-весна покажет,кто где нагадил.
а на данном этапе обидно,и стыдно,и противно,от того,что народ для власти-скот.
#7Опубліковано 23 січень 2014 - 13:59
видела и выразила свое несогласие по этому поводу в другой теме, а также недовольство работой парламента последние месяца, причем такая работа всегда начинается за 1,5 года до выборов, и это печально привела выдержку из Конституции по поводу возможности голосования руками, запрета на такой вид голосования у нас, к сожалению, нет, поэтому непонятно, почему стали выхватывать карточки, что привело к такому голосованию, как будто специально это делали, ибо знали, что за них проголосуют любыми способами непонятна позиция оппозиции, почему до сих пор они не обратились в КС, а только зарегистрировали законопроекты, чтобы отменить эти законы? они прекрасно понимают, что законопроекты будут рассматриваться в комитетах, потом нужно будет договариваться, чтоб набрать необходимое количество голосов - это все время, или сделали так, чтоб можно было людям показать, типа работают в этом направлении, закрыть людям глаза и все? некоторые нормы предлагались еще до 2010г, но тогда ПР не поддержала, с коммунистами тоже не смогли договориться, т.е. такие нормы устраивают, если ты у власти, а когда в оппозиции, то уже они ненужны? они открыто сказали, что подсчета в самом парламенте не было, т.к. заранее знали количество от их партии, кто будет "за", количество от коммунистов, внефрационщиков не считали но на данный момент эти Законы действуют на территории страны, пока их еще не отменили
я тоже так думаю, законных оснований для того, чтобы прекратить действия, которые уже не относились к мирному майдану, не было, поэтому либо принимать срочно такие нормы, либо применять силу #8Опубліковано 23 січень 2014 - 18:35
Марин, такой бы вопрос в странах ЕС удивил людей. А зачем тебе скрывать лицо? Ты что-то противозаконное собралась делать? Если человек идет высказывать свою точку зрения, то он лицо не прячет. Этот вопрос интересует не только нас http://www.gutefrage...fentlichkeit-oo http://www.gutefrage...ation-vermummen http://de.wikipedia....rmummungsverbot вот здесь интересно только на определенную дату из-за этого или сделают постоянно? http://www.wienerzei...ungsverbot.html #9Опубліковано 23 січень 2014 - 20:14
Сегодня бабушки в каком-то городе (такие,как я)))отобрали у милиционера камеру и удостоверение.
милиционер попался какой- то заторможенный,он им даже не угрожал)))
наверное бабушки были очень дружелюбные)))
отобрали за то,что он их каждого снимал,и бабушкам,боящимся репрессий это тоже не понравилось)))
#11Опубліковано 23 січень 2014 - 20:29
Законы какие-то однобокие. Если они, как говорят "европейские", то почему касаются только простых граждан??? В странах ЕС - это касается всех, и никакой полицейский не имеет права даже оскорбить человека, не говоря о том , что творят наши так называемые "защитнички" !!!
#12Опубліковано 23 січень 2014 - 20:59
#13Опубліковано 24 січень 2014 - 15:26
Высший админсуд отказал в обжаловании принятия "диктаторских законов"
Высший административный суд Украины отказался открыть производство о признании противоправными действий в Верховной Раде относительно принятия ряда законов16 января. Соответствующее решение было принято 23 января, сообщает пресс-служба ВАСУ 24 января. Часть требований истца ВАСУ адресовал к Конституционному суду, а относительно другой части требований по обжалованию принятия парламентом так называемых "диктаторских" законов – посоветовал сформулировать их четче. Продолжение последует… источник #15Опубліковано 25 січень 2014 - 23:44
У Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131) было достаточно изменений, появилось две новые статьи.
Эту статья была затронута в другой теме, статья про клевету была исключена из УК в редакции 2001г. Стаття 151(1). Наклеп 1. Наклеп, тобто умисне поширення завідомо недостовірних відомостей, що ганьблять честь і гідність іншої особи, - карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк до двохсот годин, або виправними роботами на строк до одного року. 2. Наклеп у творі, що публічно демонструється, в засобах масової інформації або в мережі Інтернет, а так само вчинений особою, раніше судимою за наклеп, - карається штрафом від п'ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від ста п'ятдесяти до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до одного року. 3. Наклеп, поєднаний з обвинуваченням у вчиненні тяжкого чи особливо тяжкого злочину, - карається виправними роботами на строк від одного до двох років або обмеженням волі на строк до двох років. Стаття 30. Звільнення від відповідальності 1. Ніхто не може бути притягнутий до відповідальності за висловлення оціночних суджень. 2. Оціночними судженнями, за винятком наклепу, є висловлювання, які не містять фактичних даних, критика, оцінка дій, а також висловлювання, що не можуть бути витлумачені як такі, що містять фактичні дані, зокрема з огляду на характер використання мовно-стилістичних засобів (вживання гіпербол, алегорій, сатири). Оціночні судження не підлягають спростуванню та доведенню їх правдивості. Якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому засобі масової інформації з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. Якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду. 3. Суб'єкти інформаційних відносин звільняються від відповідальності за розголошення інформації з обмеженим доступом, якщо суд встановить, що ця інформація є суспільно необхідною. еще была введена такая статья "Стаття 110(1). Екстремістська діяльність 1. Виготовлення, зберігання з метою збуту чи розповсюдження, а також збут чи розповсюдження екстремістських матеріалів, в тому числі через засоби масової інформації, мережу Інтернет, соціальні інтернет-мережі, використання чи демонстрування екстремістських матеріалів перед масовим зібранням людей, в тому числі на зборах, мітингах, вуличних походах, демонстраціях, публічні висловлювання чи заклики екстремістського характеру, а також фінансування зазначених дій або інше сприяння їх організації чи здійсненню, в тому числі шляхом надання інформаційних послуг, грошових коштів, нерухомості, навчальної, поліграфічної чи матеріально-технічної бази, телефонного, факсимільного чи інших видів зв'язку, за відсутності ознак більш тяжкого злочину, - тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до вісімсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацію екстремістських матеріалів. 2. Ті самі дії, вчинені повторно, - караються штрафом від однієї до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк з конфіскацію екстремістських матеріалів Примітка: під екстремістськими матеріалами слід розуміти призначені для оприлюднення документи на паперових, електронних чи будь-яких інших носіях, що містять інформацію екстремістського характеру, тобто закликають, обґрунтовують чи виправдовують необхідність здійснення діяльності щодо планування, організації, підбурювання, підготовки або вчинення дій з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу, посягання на територіальну цілісність, недоторканість, суверенітет держави, насильницького захоплення або утримання влади чи владних повноважень, незаконного втручання в діяльність або перешкоджання законній діяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших суб’єктів владних повноважень, виборчих комісій, громадських об’єднань, їх посадових чи службових осіб, закликають, обґрунтовують чи виправдовують необхідність розпалювання соціальної, расової, національної, етнічної, мовної чи релігійної ворожнечі та ненависті, здійснення масових заворушень, порушення громадського порядку, хуліганських дій та актів вандалізму з мотивів соціальної, расової, національної, етнічної, мовної чи релігійної ворожнечі та ненависті, порушення прав, свобод і законних інтересів осіб, в тому числі пряме чи непряме обмеження прав або встановлення прямих чи непрямих привілеїв людини і громадянина за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, пропаганду виключності, переваги чи неповноцінності людини (соціальної групи) за ознакою її соціальної, расової, національної, етнічної, мовної, релігійної приналежності або ставлення до релігії." 1. Клевета и оценочные суждения – разные вещи, не все это понимают, потому для убеждения отмены этой статьи и пользуются незнаниями людей. Не хотелось бы, чтоб эту статью убрали. Может это хоть умерит пыл некоторых журналистов, общественных деятелей, депутатов от грязи, которую они льют постоянно и которая порядком поднадоела. 2. Хотелось бы знать, как накажут депутатов, которые призывали жечь дома, автомобили своих оппонентов? Как будут наказаны те, кто призывает разделять людей по национальному признаку, по языковому? Это тоже диктаторские Законы? 0 користувачів читають цю тему0 учасників, 0 гостей, 0 анонімних користувачів |
Важливі повідомлення
Про рекламу на форумі читати тут. |